Podstawą do reklamacji jest karta gwarancyjna znajdująca się w opakowaniu każdego produktu oraz paragon lub faktura, którą Klient otrzymuje wraz z zamówionym towarem. Jeśli w opakowaniu nie stwierdzono obecności karty gwarancyjnej, wówczas podstawą do reklamacji staję się wyłącznie paragon lub faktura.
Podczas odbioru towaru należy sprawdzić czy nie jest on uszkodzony. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości przesyłki konieczne jest wypełnienie protokołu szkody w obecności kuriera w dniu odbioru transportu. Po przyjęciu towaru należy złożyć reklamację na adres e-mail sklep@mebleasco.pl . W mailu powinien znajdować się opis uszkodzeń, zdjęcia uszkodzonych elementów, ich nazwy oraz skan protokołu szkody. Jeśli zgłoszenie zostanie uznane wysyłamy nowe elementy, wolne od wad, na nasz koszt.
Podstawy reklamacyjnej nie stanowią różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z oglądanymi na stronie WWW Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.
Klient zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny może odstąpić od umowy sprzedaży internetowej w ciągu 10 dni od daty wydania produktu. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest faktyczna niezgodność produktu z umową zawartą ze sprzedawcą. Zwracany produkt ulega zwrotowi w stanie pierwotnym, musi mieć oryginalne opakowanie, kompletne wyposażenie i akcesoria oraz stosowne oświadczenie i dokumenty sprzedaży produktu. Koszty odesłania towaru oraz cena wykonanych na życzenie Klienta usług dodatkowych, w tym dostawy nie podlegają zwrotowi. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje wobec produktów których opakowanie zostało otwarte lub rozfoliowane oraz, gdy produkt był w jakikolwiek sposób użytkowany. Wynika to z tego, iż produkt po zwrocie staje się niepełnowartościowy i jego sprzedaż w normalnej cenie jest niemożliwa.
Zwrot pieniędzy za towar odbywa się wyłącznie poprzez wpłatę na konto po uprzednim przesłaniu towaru i pozytywnej decyzji o przyjęciu zwrotu. Koszty przesyłki pokrywa klient. Jeżeli sprzedawca określi iż dokonanie zwrotu jest niemożliwe towar zostanie odesłany na koszt klienta. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Wszelkie wątpliwości należy konsultować telefonicznie. Zwrot zostanie przekazany na konto Klienta do 7 dni roboczych od daty pozytywnego rozpatrzenia wniosku.